- Bij grote evenementen willen wij graag de caravan plaatsen in goed overleg!
- Wij willen graag wat ruimte en overzicht.
- Er moet ten alle tijden een auto met chauffeur en begeleiding aanwezig zijn om personen te kunnen vervoeren naar ziekenhuis, dokterspost of dokter.
- De EHBO-ers mogen / kunnen niet mee naar het ziekenhuis, dokterspost of dokter.
- Bij grote evenementen is een AED aanwezig in de caravan
- Bij de caravan is een aansluiting van 220 volt nodig en een punt waar we schoon water kunnen halen.
- De EHBO-ers kunnen u wijzen op gevaarlijke situaties, maar u blijft als organisatie zelf eindverantwoordelijk!
- De EHBO-ers moeten kunnen stoppen maximaal 1 uur nadat het evenement is afgelopen. Voor langere uitloop dient overleg plaats te vinden met de dienstdoende EHBO-ers!
- De laatste EHBO-ers dienen zich af te melden bij de organisatie als ze stoppen. (als het evenement is afgelopen)
- Bij grotere evenementen(meerdere dagen) graag doorgeven wie ons aanspreekpunt is, eventueel met telefoonnummer.
- De vereniging bepaalt het aantal in te zetten EHBO’ers, omdat dit van meerdere factoren afhangt. Dit zijn minimaal 2 EHBO’ers.
- Wij vragen per 1 jan 2019 een tarief van €5,- per uur per ingezette EHBO’er.
- Wij willen u er op wijzen dat de EHBO-ers vrijwilligers zijn, behandel ze met respect.
- Wij vinden dat de EHBO-ers goed moeten worden verzorgd, dat wil zeggen een kop koffie, thee, wat fris of iets te eten. De organisatie van het evenement moet hier voor zorgen.
- De EHBO vereniging Heeten – Nieuw Heeten wil zich graag inzetten om een evenement zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen!
- Samen zijn we sterk.
- Samen moeten wij het doen.
- Samen hopen we te kunnen blijven helpen.
- Bij vragen of twijfels? Neem contact met ons op!
- bestuur.ehboheetennieuwheeten@gmail.com
- Secretariaat: De lange slag 10, 8111 CL Heeten